Moja nova cev za zalivanje

Ker se mi je stara cev za zalivanje uničila, sem si morala naročiti novo. Posebej zanimive sem opazila v televizijskih oglasih. Seveda sem ravno takšno morala imeti. Vendar je bila za moj okus malo predraga, zato sem pobrskala po internetu v spletnih trgovinah za ugodnejšo ponudbo. Z malo truda sem jo tudi našla. Cev za zalivanje sem naročila že za 24,90€. Ker sem naročila še eno za svojo sestro, mi je prijazna prodajalka podarila zastonj pošiljanje. Izbirala sem lahko med dolžinami 7,5m, 15m, 22m in 30m. vsaki dolžini pripada le ena barva. Cevi so v zeleni, modri, rumeni in oranžni barvi.

Cev za zalivanje

Že v nekaj dneh je na moj naslov pribrzel paket s pošiljko. Cev za zalivanje se lahko takoj preizkusila. In res, ko sem odprla pipo je takoj dosegla svojo maksimalno dolžino. Ko sem pipo zaprla se je zopet skrčila v majčken kupček. Res priročno. Prav lepe barve je v primerjavi s preostalimi cevmi za zalivanje. In tako prijetna na otip. Všeč mi je to, da lahko z njo hodim po celem dvorišču, brez da bi tekala nazaj in preverjala kje se je preščipnila. Ponavadi se spomnim, da moram zaliti vrt ravno ko moramo kam oditi. Zato v visokih čevljih in lepo oblečena skakljam po dvorišču. Odkar imam to raztegljivo cev za zalivanje se mi ni potrebno več preoblačiti in pretirano paziti na moja oblačila.

Jaz sem z mojo cevjo za zalivanje res zadovoljna. Poleg sem še dobila priročno šobo za zalivanje in če si bom kdaj zaželela daljšo cev, bom na to lahko priključila drugo cev za zalivanje, ki jo bom zopet naročila v spletni trgovini.

Leave a Reply

